Elsősorban cégalapításkor, start-up és fellendülési szakaszban lévő cégeknél, illetve külföldiek cégalapításakor merül fel a székhely kiválasztásának, vagy épp a megfelelő székhely hiányának problémája. Ebben a stádiumban a költséghatékonyság a legfőbb szempont. A székhely akkor működik jól, ha ott folyamatos, aktív gazdasági jelenlét tapasztalható: ott a cég valóban jelen van és kapcsolatot tart a hatóságokkal, tehát nem egy zárt irodáról vagy lakásajtóról van szó. Mindig át kell vennie leveleit és küldeményeit, vállalkozásának mindig elérhetőnek kell lennie a székhelyen.
Nem fedi a valóságot, hogy a székhely vagy postaláda megfelelő cégtáblával való megjelölése is elegendő. A székhelyen való rendelkezésre állás ugyanis aktív, tevőleges magatartást jelent, tehát az ott folytatott tevékenység nem merülhet ki a levelek, iratok puszta átvételével. A székhelyen az iratok őrzését és elérhetőségét, illetve a hatóságokkal szembeni kötelezettségek teljesítését is biztosítani kell.
Amennyiben székhelyét közreműködésünkkel választja ki, mi biztosítjuk Önnek a jogszabályoknak megfelelő virtuális székhelyet, megkönnyítve ezzel a vállalkozása első lépéseit. Elkerülhetővé válik, hogy saját lakását használja székhelyként, és a hatóságok ellenőrzését ott kelljen megtapasztalnia, illetve megelőzhető, hogy a székhely nem megfelelősége miatt joghátrányok érjék.